•  

Reklamace se řídí Občanským zákoníkem. Uplatňujte do 24hod od převzetí zásilky, vždy emailem na adresu josefina.hanusu@klia.cz. 

 

Jak postupovat když...

 je přijaté zboží poškozené

- při převzetí zásilky prosím zkontrolujte její stav. Pokud je zásilka poškozená (pomačkaná, roztrhaná, promočená), ihned sepište protokol o poškození nebo zásilku od přepravce nepřebírejte. Sepsaný protokol nám odešlete na výše uvedený email. 

- je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, napište podrobnosti a zašlete fotografie na josefina.hanusu@klia.cz . Následně poradíme, jak dále postupovat.

zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

- prosíme, napište podrobnosti na josefina.hanusu@klia.cz , rádi vám tuto nepříjemnost pomůžeme vyřešit